אימון בגיל השלישי

02/05/2022

כמה פעמים קיבלתם תרגילים מהרופאה, מהפיזיותרפיסט, מהמטפל, מהדיאטנית שלכם ואחרי התמדה של יומיים שלמים, החלטתם שזה לא בשבילכם, שלא נורא אם תעשו זאת כל יומיים ולאחר מכן כל שבועיים ולאחר מכן פעמיים בכלום!
כך שתוכנית עבודה או שיטה אין לה דבר עם הצלחה במשהו. ניתן לראות זאת גם בתוצאות מחקרים שבעת ביצוע המחקר עם מחויבות למחקר ולרופא המטפל, אנשים מקפידים לבצע את הפעולות היטב אך לאחר מכן רוב האנשים שקיבלו את אותו תהליך והמחקר הצליח והופך לשיטה, אנשים חדלים מלקיים את ההוראות ומתפלאים שאין תוצאות.
כולנו שואפים להגיע לגיל הזהב בריאות טובה ובראש צלול אך האם אנחנו דואגים שכך יקרה?
– זיכרון תנועתי
– תפיסה מרחבית
– גמישות מחשבתית
הינן יכולות שחשוב לאמן בכל גיל! שיטת אימון שפיתחתי עבור ספורטאים ומשמשת היום גם עבור הגיל השלישי ולמעשה לכל אלה מאיתנו שעל הציר הזה.
אימון קוגניטיבי תגובתי 12React C.R.M
שיטה המשלבת ערכה ואפליקציה ועכשיו גם הספר עולמות מופלאים www.Seffer.info
הכישרון המשמעותי ביותר להצלחה הינו כשרון ההתמדה!
אם מצאתם משהו שלדעתכם יכול לעזור לכם, פנו לעצמכם מקום ביומן רשמו אותו באופן קבוע ופשוט התחילו לתרגל. זה יכול להיות 2 דקות מדי יום ובצעו אותו בצורה סיזיפית כל יום, כל פעם בין אם אין לכם כח או יש לכם כח, ספרו לחבר שלכם, או לרופא או למטפל שלכם על החלטתכם ועדכנו אותם אחת לשבועיים.
צרו לעצמכם רוטינה יומית קבועה ולמדו את הגוף שלכם לעשות אותה.

רוצה לאמן, לשמר או לשפר:
עולמות מופלאים – ספר חדש ומשמעותי למאמנים ומטפלים עם תרגילים נוספים ועקרונות חיים חשובים
להזמנת הספר
אשמח לענות על כל שאלה

בברכה, קואץ' אגמון יועד
אימון קוגניטיבי תגובתי