שליטה בכדור

12React A-Z

01/08/2020

תוכנית תרגילי שליטה בשיטת 12REACT A-Z

לכל תרגיל בדף זה יש אות מה- A, B, C
גללו לחלק התחתון של התרגילים בעמוד זה והתחילו עם התרגילים הפשוטים' קיבעו לעצמכם סט ראשון של 3-4 תרגילים (התחילו מלמטה A…B…C…), רישמו באפליקציה את האותיות אותם אתם רוצים לתרגל באימונים הקרובים, זמן תחלופה 2-4 שניות, זמן תרגול 50 שניות זמן מנוחה 10 שניות קיבעו את האפליקציה בגובה העיינים והתחילו לעבוד על התרגילים לפי האותיות המתחלפות על המסך
מומלץ לתרגל לפחות 3-4 ימים כל תרגיל
מומלץ להתחיל בתרגילים הפשוטים (לקראת סוף הדף) גם אם יתכן ויראה לכם בשלב הראשון שהתרגילים פשוטים ותרצו לדלג לתרגילים המאתגרים יותר, שכן אנחנו לא רק מתרגלים את התרגילים אלא את המעברים והתגובה המהירה בין תרגיל לתרגיל

הורידו את האפליקציה מגוגל פליי
קיבעו את האפליקציה לפי המסכים שלהלן:
DRILLS – שמות התרגילים למשל C,D,E,F
TIME – טווח תחלופה בין המספרים למשל 2-4 שניות
SETS – זמן עבודה ומנוחה בכל סט
NAME – שם הסט בהתאם למה שיופיע על המסך למשל C D E F
שמרו את הסט – לחצו SAVE בכפתור הימני העליון
קבעו מספר חזרות – בהמשך השורה של שם הסט קבעו כמה חזרות אתם רוצים לעשות את הסט
התחילו – לחצו START בכפתור השמאל העליון, והתחילו לתרגל

קבעו את הטלפון בגובה העיניים באמצעות הפד הננו פולימרי

הוסיפו / החליפו אותיות ותרגילים בהתאם לקצב ההתקדמות שלכם, כדאי בכל סט להתחיל עם 1-2 תרגילים קודמים ו 2-3 תרגילים חדשים

גוונו את האימון שלכם בתרגילים משלכם
הוסיפו קליעה לסל אם אתם עובדים במגרש בכל פעם שישנה הפסקה
אשמח לענות על כל שאלה!
ניתן להתחבר לקבוצת הפייסבוק שלנו סוגיות בלימוד ואימון כדורסל, שם ניתן למצוא שפע של רעיונות חדשים, להעלות שאלות, להתייעץ וכמובן להעלות וודאו שלכם 
להזמנת הרצאה או אימון אישי התקשרו: 0506616157

בהצלחה, יועד אגמון
האקדמיה לכדורסל ברשת