כוח מתפרץ וניתור

סידרת תרגילים לשיפור הכוח המתפרץ, הקואורדינציה והיציאה מהמקום

הרעיון לשפר את היכולת של השחקן לבצע שינויי כיוון מהירים תוך דגש על הורדת מרכז הכובד ועבודה מהאגן ולא מהרגליים.

בסידרה הראשונה אנו מבצעים סידרת תרגילים בדגש על בלימה, מינימום זמן על הקרקע ויציאה מהירה לצד הנגדי, יש להקפיד על עבודה על כריות האצבעות ותנועה קלילה על הקרקע

ניתן לראות גם תרגילים לשיפור היכולת לשלוט בגוף תוך תגובה לראיה.

 

שימו לב להבדלים בביצוע אותו תרגיל, מהיכן השחקן לוקח את הכוח, עבודת הידיים הינה חשובה מאוד ולדעתי יש להקפיד כל הזמן לבצע תרגילי ניתור עם כדור, בין אם כדור סל רגיל או כדור כוח.

אשמח לענות על כל שאלה בדף הפייסבוק שלי

לצפיה במאמרים נוספים בנושא אתלטיקה

בהצלחה
יועד אגמון
האקדמיה לכדורסל ברשת